Garancija rasti in sortne pristnosti vrtnic – PharmaRosa®

Za rastline, ki jih vzgajamo in prodajamo, nudimo garancijo za prijem in sortno pristnost.

Kupcem zagotavljamo, da pošiljamo sortno pristne, vitalne vrtnice. Ob pravilni zasaditvi in naknadni oskrbi bo rastlina optimalno rasla.

Lončena vrtnica ima koreninski sistem, ki zagotavlja dober prijem.

Sajenje je mogoče v katerem koli obdobju leta brez zmrzali.

Sajenje je treba opraviti s primerno skrbnostjo.

Garancija za prijem – 2-litrska vrtnica v loncu

Za rastline, ki jih vzgajamo, nudimo garancijo za prijem. Koreninski sistem lončene vrtnice zagotavlja dober prijem. Sajenje je mogoče v katerem koli obdobju leta brez zmrzali.

Garancije in možnosti PharmaRosa®

Za PharmaRosa® je zelo pomembno, da ste z nakupom zadovoljni. V nadaljevanju povzemamo garancije in možnosti, ki jih zagotavljamo za vrtnice, kupljene v naši spletni trgovini.

Garancija za prijem

Za naše izdelke nudimo 1-mesečno garancijo za prijem. Če vrtnica kljub strokovni zasaditvi in negi ne odžene ali propade, lahko garancijo uveljavljate na naslednji način:

  • Račun shranite in rastline ob prevzemu fotografirajte.
  • Vrtnice čim prej posadite na prosto ali v lonec z najmanj 20 litri prostornine.
  • Naredite fotografijo vsake posajene sadike vrtnice, posebej.
  • Če rastlina propade, nam po e-pošti pošljite:
    • ime sorte,
    • število rastlin,
    • številko računa,
    • fotografije posajenih in propadlih rastlin.

E-pošta: [email protected]

Kupnino izdelka vrnemo.

Garancija za prijem ne velja:

  • v primeru propada zaradi suše, pozebe ali nepravilne nege,
  • če zahtevane fotografije niso na voljo,
  • pri gojenju vzpenjalk in ramblerjev v loncih.

Garancija sortne pristnosti

Za vse vrtnice v naši prodaji nudimo garancijo sortne pristnosti. Če se ob prvem cvetenju izkaže, da rastlina ni naročena sorta, lahko izbirate med naslednjimi možnostmi:

  • vračilo cene za napačno sorto,
  • brezplačna zamenjava za ustrezno sorto.

Reklamacijo, podprto s fotografijo, nam prosimo sporočite po e-pošti po cvetenju.

Če reklamacijo podate po preteku 6 mesecev od prevzema, priložite:

  • račun o nakupu,
  • fotografijo prejetih rastlin,
  • etiketo z označbo sorte.

Podatki o podjetju

PHARMAROSA® - ORIGINAL - NikaROSE®
PharmaRosa® Doo.
Matična številka podjetja: 01-09-717479
Davčna številka:13075314-2-43
Bančni račun IBAN:
 HU8511763189 13886884 00000000
BIC (SWIFT): OTPVHUHB
Ime banke:OTP Bank
Fitoregistracijska številka:
  HU130721
E-pošta: [email protected]

Plačilo

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal