Plačilo, dostava – PharmaRosa® spletna trgovina z vrtnicami

Plačilne možnosti

  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo s plačilno kartico
  • Predplačilo (bančno nakazilo)
Mastercard Maestro American Express VISA JCB VISA Electron Discover EPS SEPA PayPal iDEAL SOFORT giropay Diners Club

Dostava

2-10 delovnih dni od dneva oddaje naročila.

Vrtnice so na voljo do razprodaje zalog. O razpoložljivosti posameznih sort se lahko informirate na naši spletni strani. Stroški dostave so informativni, izračunajo se glede na število kosov in težo; paket vsebuje tudi račun za nakup.

Naročene vrtnice na vaš naslov dostavi kurirska služba GLS. Za identifikacijo je vedno potrebna številka paketa, ki vam jo na vašo zahtevo po oddaji pošiljke pošljemo po e‑pošti.

Termin dostave: ob delavnikih med 8:00-17:00.

Sledenje pošiljki – GLS sledenje pošiljk


Stroški dostave

Dostava: izključno na območju Slovenije!

Stroški dostave vključujejo:

  • zavarovanje pošiljke
  • embaliranje
  • administrativno obdelavo
  • dostavo

Cene so bruto in vključujejo DDV.

Splošni pogoji poslovanja


1 - 1 kos:15 €
2 - 2 kos:12 €
3 - 3 kos:9 €
4 - 6 kos:8 €
7 - 7 kos:7 €
8 - 8 kos:6 €
9 - 9 kos:5.5 €
10 - 12 kos:5 €
13 - 18 kos:4.5 €
19 - 100 kos:4 €

Reševanje reklamacij

Rok za obravnavo: 2 delovna dneva

 

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico v 14 dneh od prejema blaga odstopiti od pogodbe. Namen odstopa prosimo sporočite pisno na e‑pošto [email protected].

Izdelek je treba nemudoma, najpozneje v 14 dneh od obvestila o odstopu, poslati nazaj. Stroške vračila krije kupec. Vračene rastline morajo biti v stanju, ki ustreza stanju ob prejemu, in primerne za nadaljnjo prodajo.

Po prejemu vračila povrnemo celoten znesek naročila.

Reklamacija kakovosti

Če izdelek prispe v neustrezni kakovosti, nas prosimo v 48 urah obvestite in priložite fotografsko dokumentacijo na [email protected].

Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:

A. Uveljavljanje garancije ukoreninjenja
  • Trajanje garancije ukoreninjenja: 1 mesec
  • Vrtnico posadite in ustrezno negujete
  • Če rastlina v garancijskem roku propade, vrnemo kupnino
  • Prosimo, pošljite fotografsko dokumentacijo propadlih rastlin
B. Vračilo reklamiranega izdelka
  • Izdelek z napako vrnete nam
  • Stroške vračila krije kupec
  • Vrnemo ceno rastline
C. Uničenje reklamiranega izdelka
  • Izdelka ne vračate, temveč ga sami uničite
  • Fotografijo uničenja prosimo poslati po e‑pošti
  • Vrnemo ceno izdelka

Za izvedbo povračila prosimo, pošljite po e‑pošti:

  • številko računa ali številko naročila
  • številko bančnega računa za povračilo

Varstvo podatkov

Obveščamo vas, da vaše podatke (ime, naslov in e‑poštni naslov) vodimo v računalniški evidenci in jih uporabljamo za pošiljanje ponudb. V skladu z zakonodajo o varstvu podatkov imate pravico prepovedati posredovanje vaših podatkov.

Uporabo vašega imena, naslova in e‑poštnega naslova štejemo za stalno, dokler je pisno ali po telefonu ne prekličete.

Politika zasebnosti

Podatki o podjetju

PHARMAROSA® - ORIGINAL - NikaROSE®
PharmaRosa® Doo.
Matična številka podjetja: 01-09-717479
Davčna številka:13075314-2-43
Bančni račun IBAN:
 HU8511763189 13886884 00000000
BIC (SWIFT): OTPVHUHB
Ime banke:OTP Bank
Fitoregistracijska številka:
  HU130721
E-pošta: [email protected]

Plačilo

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal